Click for supporting the blog, thanks..


Wednesday, January 13, 2010

Percubaan Kedua

Lame betul rasenye aku x menulis blog... ade byk faktor2 yg menjerumuskn kepada berlakunye hal sedemikian namun aku rase tak perlulah menjadikan ianya satu alasan. Orang yg berjaya mencari peluang, orang yg gagal mencari alasan, so aku pn x nak jadi org yg gagal, huhuhu!...
Sengaja aku menulis tajuk entry sebagai percubaan kedua kerana ini akan menjadi percubaan kedua aku utk menulis blog. Sebelum ni aku menulis dalam blog friendster utk hampir 3 tahun hanya utk di akhiran aku merasa bosan & ditambah dengan masalah2 yg lain menyebabkn aku dh terlalu lama x menulis d sane.
Well, percubaan kedua bukan sekadar bererti percubaan utk aku menulis buat kali ke-2, ia juga percubaan aku utk menghasilkn naskah yg lebih baik, front page yg lebih menarik & beberapa perkara lagi yg aku baru nk berjinak2 mendalaminya. Aku benar2 berharap yg kali ni aku boleh menulis secara berterusan dengan membuka bahan2 penulisan aku ke arah subjek yg lebih terbuka, pedulik la dgn pandangan2 manusia agung yg mementingkan konsentrasi utk sesebuah karya, aku sekadar berkarya untuk kepuasan sendiri. andai ada yg mengikuti, alhamdulillah aku ucapkan... kalo xde, pn aku tetap bersyukur kerana dapat terus melakukan sesuatu yg aku gemar utk lakukan.

No comments: