Click for supporting the blog, thanks..


Wednesday, January 27, 2010

A boring day...

Adoyai... hari ni aku rase boring btul laa.. walaupun baru beberapa jam je berlalu arini tp aku sgt2 brharap ia cepat berakhir.. kalo x pn biarle ade somethin happy come out later so that x tutup hari ni dgn sad notes. Muhasabah diri kejap, rasenye keboringan hari ni bermula dari semlm kot... Seharian x dpt khabar berita dr dia, percubaan aku utk bercakap melalui telefon juga telah menemui kegagalan kerana setelah jenuh mendail, ttp xde org yg angkat kt sebelah sane.. kenape x angkat?.. hmm, tv pn crite ntahape2, so aku tido awal sbb nk bgn tgk game awal pagi.

Bangun tgk bola, jenuh sengkang mata walaupun makin lame makin berat... last2 xde goal pn score, seri lagi.. bodoh tul laa!!.. Kalo aku tau nk jadi gitu, mmg sah2 aku x bangun tgk bola pepagi buta ni weh... 2 faktor yg jadi ni cukup utk buat hari aku jadi bosan setakat ni. Percubaan pagi ni utk bercakap, walaupun telah berjaya tetapi x seindah mimpi laa sbb org pn tgh busy wat keje dia kan.. bosan lagi...

Aku rase yg aku perlukan skang ni adelah kesakitan.. satu rase yg boleh buat aku kembali focus pada ape yg patut aku tujui. Satu rasa yg boleh buat aku sedar kedatangan aku ke ofis hari ini bukanlah sekadar satu lg agenda menghitung hari. Tapi mane nak cari penyakit tu?.. kalo betul ade peluang utk merasa kesakitan, sanggup ke aku lakukannya?.. Well, last2 aku kembali melayan kebosanan hari ini... hmmm... BOSAN DOWH!!!!............

No comments: