Click for supporting the blog, thanks..


Thursday, January 21, 2010

Back to School

Last week aku amik cuti hari jumaat utk bawak mak & abah g anto achos masuk skolah asrama. Korang nak tau x dia masuk skolah mane?.. haha!.. tmpt jatuh lagikn dikenang, inikan pula tempat aku bergelumang 2 tahun mengenal dunia remaja & belajar erti kedewasaan. Tahniah utk Achos sebab telah berjaya mengikut jejak langkah aku & Daus utk hidup berdikari bersekolah di asrama. Masing2 ade laluan yg berbeza cuma aku harap dia pn akan berjaya seperti mana aku & Daus sekurang2 melanjutkn pengajian sehingga ijazah pertama.
Untuk adik bongsuku, Mohd Fauzan Mahfodz aka Achos aka Apers aka Si Perut aka Achik (byk sgt name ko ni weh...), aku harap ko akan berjaya. Ko adelah panah terakhir yang tinggal, kalo trsasar maka berakhirlah perjuangan utk sebuah kejayaan. Gunakan sebaik2 peluang yang telah tersedia di depan mata, jadikan kesilapan lalu sebagai sempadan dalam laluan meniti puncak kejayaan...


BUKAN SENANG NAK JADI SENANG, TAK SUSAH NAK JADI SUSAH...

No comments: